2012. július 11., szerda

Múló szerelem-8.fejezet

Sziasztok,reméljük most sem okoztunk csalódást. 3 komi után jön a folytatás,egyből amint észrevesszük,hogy megvan,mint az előző fejezetnél. Jó olvasást!(:


*Riley*

A lányokkal egész nap a otthon voltunk. Én és Scarlett már a jól ismert cuccokat pakoltuk ki a csajos naphoz,míg Cher és Eleanor a filmeket válogatták a mai napra. Nem tudtuk igazából miért jó ez nekünk-mert én nem bírom az ilyet,de a filmezésben benne voltam,bármilyen mennyiségben.
-Riley megfelel ez a film?-Jött be a DVD lemezt tartva a kezében Cher. Elmosolyodtam,amint elolvastam a címet: A felhők fölött 3 méterrel.
-Ugye tudjátok,hogy ez a kedvenc filmem?-kérdeztem meg,apró mosollyal az arcomon. Mindenki bejött a szobámba és megállva Cher mellett elvigyorodtak.
-Tudjuk,de legalább ez legyen jó a napodban.
-Köszönöm.-Öleltem meg őket egyszerre,mire Eleanor fogta magát és eldőlt,magával húzva Scarlettet,aki húzott minket is. Felnevettem a hülyeségükön,majd fogtam az utolsó takarót és kivittem a nappaliba.

*

A filmen,mint mindig csak én sírtam. Csak én voltam az egyedüli lány akit megsiratott. Hogy lehetséges ez? Nem tudom,de már kívülről tudom a srác utolsó mondatait. Annyira mélyen megragadtak bennem. A lányok öleltek és vigasztaltak,míg én helyre nem jöttem,majd Eleanor elment telefonálni.
-Ki volt az?-kérdezte Cher,látszott Eleanoron,hogy megszokott mosoly és vidámsága helyett most ideges.
-Az a hülye ribanc ide jön. Mit képzel magáról? Tönkre akarja tenni ismét? Mekkora egy hülye idióta az a marha is! Minek engedi be az ágyába? Egyáltalán mi tetszik neki rajta? Százszor jobb nála még egy hajléktalan is,hiszen annak több büszkesége van! Könyörgöm lőjük le mind a kettőt!-pufogott,már a párnák között. Scarlett felkelt és hozott neki egy pohár vodkát,míg én idegesen túrtam a hajamba. Egy valaki lehet az a személy,aki ennyire felhúzta Eleanort. Az pedig az én másik kedvencem Emma után: Victoria Justice.
-Kikről beszélsz?-kérdezte Cher,de már én is idegbeteg módjára viselkedtem.
-Lőjük le mind a kettőt,komolyan mondom! Egyet értek veled!
-Te tudod kikről van szó?-kérdezte Cher,Scarlettől,aki aprót bólintott.-Elmondanád,mert hülyét kapok!
-Csak egy páros bosszanthatta így fel Riley-t,az pedig Harry és Victoria.
-Victoria,mint...?
-Mint Justice-vágtam rá.-Na jó mit tudunk még?
-Ma bulizni mennek,kivéve Liam és Danielle,mert ők romantikáznak,viszont Nora is ott lesz.
-Remek. Tudod hol és mikor mi lesz?
-Persze,Boo Bear mindent elmondd nekem...-vigyorgott Eleanor,értette miért kérdezem. Mosolyogva adtam ki az utasításokat a pakolásra és a készülődésre. Elmondtam mit hol találnak és keressenek maguknak ruhát meg cipőt,bár ezzel akadt egy kis probléma.Eleanor és Scarlett lába megegyezik,de nem az enyémmel,így ők gyorsan átszaladtak magukhoz,de már ruhával tértek vissza,nem csak cipővel.Amire vissza értek már elpakoltunk és Cher fürdött. Elküldtem Eleanort fürdeni anyu fürdőszobájába,míg én a ruhákat válogattam. Scarlett rendelt egy taxit és segített összepakolni,mert eldöntöttük,hogy holnap innen megyünk iskolába. Persze ezt már magával meg is beszélte amikor a cuccait hozta át...
-Amúgy kié ez a beteg ötlet,hogy vasárnap este bulizunk?-kérdezte Scarlett kiabálva,mire mind rávágtuk,hogy Harry-é. Egyszerre nevettünk fel,mert ez már kérdés sem volt,talán Scar is csak költőinek szánta.

***

A texi leparkolt,kifizettük,majd a sort megkerülve indultunk a biztonsági ember felé. Elmosolyodtam ahogy megláttam Baut. Régi ismerősként öleltük meg egymást,majd a sikítozó lányok előtt beengedett minket. Persze pár elég csúnya pillantás után már nem is érdekelt mit gondolnak erről. A legtöbbjük úgy is mosolyogva várja,hogy beérjenek és megkeressenek minket,a fiúkkal együtt.

Belépve egyből a szokásos box felé vettük az irányt. Tudtam,hogy ott lesznek,ehhez kérdés sem fért. Scarlett és Cher vigyorogva léptek az asztalhoz,de amint oda értünk a mosoly lehervadt az arcukról. Először nem értettem a reakciójukat,majd én is megpillantottam amit nem kellett volna;Harry valamit elmélyülten keresett Victoria szájában. Felsóhajtottam. Megkocogtattam barátom vállát,aki ijedten húzódott el a ribanctól. Furcsa grimaszt vágott,de hamar erőltetett magára egy mosolyt és megölelt mindenkit. Leülve egyből arról kezdett faggatni minket miért jöttünk el,de a választ nem kapta meg senkitől. Nem kötjük az orrára.

Feszengve ültem mellette,a kis ribanc a combját simogatta,míg én oda nem néztem és Harry arrébb nem tette a kezeit. De már késő volt,rettegtem attól,hogy újra összetörik,hogy újra én leszek az aki megvigasztalja,akinek mentsvárat kell nyújtania,pedig ő maga is a poklot járja meg. De nem akartam panaszkodni,nem akartam az orrára kötni,hogy nem menne még egyszer,nem menne újra az ami először. Nem bírnék mosolyogva bolondozni,nem bírnék vigyorogva ugrani egy fejest a tengerbe egy hajóról,nem...egyszerűen nem tudnék újra az lenni,aki akkor voltam;egy barát aki bármit megtenne érte.
-Megyek hozok valami piát-kelt fel Cher,majd maga után húzott engem is. A pulthoz érve lenyomott egy bárszékre,majd felém fordult.-Mi volt ez? Úgy nézel arra a csajra,mintha meg akarnád ölni! Komolyan mondom nem hiszem el! Te Zaynért sírsz,miközben másra vagy féltékeny?
-Hogy mi van?Nem vagyok féltékeny,egyszerűen csak féltem Őt. Zaynt szeretem,de elvesztettem. Jól vésd az a fejedbe Cher,én nem olyan vagyok,mint a nővérem. Én nem féltékenykedek és csalom meg a barátom,ha egyszer szeretem. De nem tudod milyen érzés volt,mikor Harry napokig csak engem engedett be a szobájába,csak velem beszélt és csak nekem mondta meg,hogy az a ribanc megcsalta és még le sem tagadta,hanem egyből az újságokhoz fordult. Sőt azt sem értheted milyen érzés a legjobb barátodat sírni látni,miközben te megmondtad neki,hogy ez lesz. Megmondtad,hogy soha nem akart tőle semmit,mint szex. És mi lett a vége? Pontosan ez,az újságok megtudták,hogy Harry Styles,Victoria Justice-t dugja,pedig ők megbeszélték,hogy soha senki nem fog tudni erről. Úgy lett? Nem! akkor innentől kezdve nem vagyok féltékeny,rendben?
-Értettem,bocsánat. Na mit kérsz?-mosolygott.
-Bármit csak jó erős legyen.-Na ezt tényleg komolyan gondolta,mert legalább három abszintott és kettő vodkát rendelt csak nekem. Lehúztam az összeset még a pultnál,majd kértem egy vodkanarancsot és azzal távoztam a pulttól. Cher egy tálca piával egyensúlyozott,megkönnyebbülten tette le Niall és Scarlett elé.
-Sziasztok. Na mi a helyzet?-kérdezte Niall,mire elvigyorodtam.
-Semmi Szöszi,mi lenne?
-Semmi,de én húztam. Scar jössz?-Barátnőm csak bólintott egy hatalmasat,majd vigyorogva intett még egyet felém. Felnevettem.
-Mi van köztük?
-Levegő,na jó fogalmam nincs,de remélem összejönnek,mert nagyon aranyosak. Viszont hol lehet Zayn?-néztem körbe,keresve legalább egy ismerős arcot,de csak Harryt találtam,Victoriával.-Mindjárt jövök-hagytam ott barátnőmet,majd elindultam feléjük. Mire oda értem,pont egymás ajkait akarték megtalálni,megköszörültem a torkomat.
-Mi az?-kérdezte a ribanc morogva. Mire fintorogtam egyet.
-Harry nem láttad Zaynt?
-Utoljára akkor láttam,mikor Norával távozott...
-Kösz-vetettem oda foghegyről,majd mit sem törődve Cherrel bementem a táncparkett közepére és megfogva egy ismerős ismeretlen kezét kezdtem el táncolni.


*Nora*

-Szeretlek Nora… - suttogta ajkaimba és elkezdte levenni a ruháimat…
Meztelen testemen éreztem tekintetét. Fordítottam a helyzetünkön és rá másztam. Kezem elindult ágyéka felé és lassan kezdtem a kezemet le-fel húzni. Éreztem, ahogyan megremeg a teste és egy mély sóhaj hagyta el száját. Egyik kezét végig vezette a gerincemen és mélyen bele markol a fenekembe. A másikkal pedig a hajamat piszkálta. Lehajoltam és a számba vettem merev férfiasságát. Először lassan mozogtam aztán egyre gyorsabban. Éreztem, hogy nem bírja már tovább így felrántott magához és megcsókolt. Fölém gördült és belém hatolt. Nem teketóriázott, gyorsan kezdett és egyre jobban hajszolt minket a beteljesedés felé. Hirtelen hátam ívbe feszült és nagyokat lélegezve karmoltam bele a hátába… Nyakamhoz hajolt és egy erős szívást éreztem. Aztán apró puszikkal hintette be. Legördült rólam és mellém mászott. Szorosan hozzá bújtam és hagytam, hogy együtt ringasson el bennünket az álom.

***

Léptek zaja ütötte meg a fülemet, hirtelen ajtó csapkodásra lettem figyelmes. Kinyitottam a szememet és Harry karba tett kézzel állt az ágy előtt. Fájó fejemet fogtam és felnyögtem. Fájt, nagyon!
-Kelj fel Nora! Elkésel az iskolából, aki éjszaka képes mindenfélére reggel is tud kemény lenni! – mondta gúnyosan. Nem értettem miről beszél. Oldalra fordítottam a fejemet és megláttam a mellettem alvó Zaynt. Meztelenek voltunk mind a ketten. Magam köré csavartam a takarót és elkezdtem össze szedni a ruháimat. Berohantam a fürdőszobába és felöltöztem. Köszönés nélkül távoztam a fiúk házából. Ahogy haza értem gyorsan átöltöztem és beraktam a táskámba a cuccokat. Kilépve meg csapott a csípős szél, ezért gyorsan beültem az autómba. Az iskola előtt nyugtáztam a dolgot, hogy még 15 perc van a csengőig! De rettenetesen éreztem magam, lefeküdtem Zaynnel. Nem fogok tudni ezek után a húgom szemébe nézni. Annyira félek, hogy Harry elmondja neki… Hiszen annyira jóba vannak! Kiszálltam a kocsiból és elindultam. Megláttam Nate-t és a haverjait a tető alatt ácsorogni. Ahogy észre vett rögtön elmosolyodott és én is. Közelebb értem hozzájuk és rögtön Nate felé közeledtem. Bűntudatom volt, de mégis megcsókoltam. Közel húzott magához és szorosan tartott a karjaiban.
-Szia – húzódtam el tőle.
-Jó reggelt, Szépségem! – kacsintott, a fiúknak csak intettem egyet akik elképedve bámultak minket.
-Beszélünk? – kérdeztem mire csak bólintott és elkezdett húzni befelé.
-Bent találkozunk – mondta a fiúknak. Az egyik sarokba álltunk meg én pedig felé fordultam. Aggódva méregetett, aztán szeme a nyakamon ragadt. Oda kaptam, de nem találtam semmit rajta…
-Mi az? – kérdeztem ijedten.
-Ne is mond, Zayn volt az… - mondta és totál elkomorodott.
-Mi volt ő? – kérdeztem, hiszen még mindig nem értettem semmit.
-Nora ki van szívva a nyakad. Lefeküdtél vele igaz? – kérdezte és láttam a fájdalmat tükröződni a szemeibe. Bólintottam.
-Részeg voltam… - motyogtam és éreztem, hogy a könnyeim utat akarnak törni maguknak.
-Nem baj, én akkor is veled maradok – mondta és közelebb húzott magához. Lábujjhegyre álltam és megcsókoltam. Mohon tapadtam ajkaira, ő pedig viszonozta heves csókomat. Megszólaltak mellettünk mi pedig szétváltunk. Mindenki minket nézett, a lányok le voltak sokkolva. A tömegben kiszúrtam húgomat aki nagyokat pislogott, aztán elindult órára. Megfogta a kezemet és így indultunk el a kémia terembe. A terembe érve éppen Farah mellé akartam leülni amikor Nate oda szólt nekem.
-Nora, ne hülyéskedj! Ülj már mellém! – mosolygott rám, én pedig azt hittem, hogy elolvadok.
-Brandon nem fogja bánni? – kérdeztem és félszegen elmosolyodtam.
-Kit érdekel! A csajomnak mellém kell ülnie! – megütköztem, mióta vagyok a csaja? Jó eddig több volt köztünk mint barátság… de ez új volt! Széles mosoly ült ki az arcomra és léptem közelebb hozzá, bocsánat kérően fordultam Farah felé aki csak intett egyet kezével. Beültem a leghátsó padba, Nate mellé. A pad alatt megfogta a kezemet és édesen mosolygott rám.

***

Tesi órán a tanár bejelentette, hogy azt csinálunk amit akarunk, mert Kim és a pompon csapat próbálni fog. Sajnos ki nem tudtunk menni, mert szakadt az eső így hát bent nyomorogtunk. Nate-el, Farah-val és a srácokkal felültünk a lelátóra és onnan néztük az gyakorlásukat. Nate olykor végig simított a kezemen, vagy megcsókolt. Az egyik ilyennél amikor kelleténél hevesebben csókoltuk egymást mindenki elkezdett röhögni. Oda néztem amerre a fiúk és én is elkezdtem nevetni. Emma fetrengett a földön és még mindig engem és Nate-t bámulta. Felállt és kirohant a teremből. Elkaptam Riley tekintetét… de nem tetszett amit láttam, szégyenkezve nézett rám, talán egy kis szánalmat is láttam a szemében. Kim Emma után ment, én addig lementem a húgomhoz.
-Mi van? – förmedt rám amikor megfogtam a karját.
-Mégis neked mi bajod van? – kérdeztem hisztérikusan…
-Nate, Gregg és Zayn… ki kell még? – förmedt rám.
-Greggel táncoltam, Nate-el járok, Zaynt pedig csak bebeszéled magadnak. Nincsen köztünk semmi – mondtam és vissza mentem a többiekhez.
Óra után a parkolóba ácsorogtunk Nate-el amikor Brandon, Gavin és Alex megérkeztek hozzánk.
-Megyünk moziba jöttök? – kérdezte Gav. Nate felém fordult én pedig megrántottam a vállamat.
-Ezt igennek veszem! – mondta Brandon és szélesen elvigyorodott.
-Hé, Farah! – kiabált Alex oda barátnőmnek. – Megyünk moziba gyere!
-Kösz kihagynám! – mondta barátnőm a szokásos mogorva stílusában és indult volna tovább de Alex elkapta a karját.
-Na sötétség hercegnője gyere már jó móka lesz! – mondta és közben vigyorgott barátnőm felé, aki hevesen megrázta a fejét.
-Engedj el te őstulok! – mondta Farah és segítségért fordult felém.
-Alex hagyd már… - mondtam neki, de a srác nem hallgatott rám továbbra is barátnőmet nézte. Aztán olyan történt amit soha nem fogok elfelejteni. Alex közelebb hajolt barátnőmhöz és spontán lesmárolta. Miután elváltak Farah először ideges volt, aztán ellágyult.
-Mit nézünk? – kérdezte mosolyogva. A fiúk megrántották a vállukat és elindultunk a plázába.

***

Amikor haza értem Riley a kanapén ült, úgy tűnt, mintha rám várt volna. Ahogy észre vett fel állt és karba tette a kezét.
-Igen? – húztam fel a szemöldökömet. Megijedtem tőle…
-Nem akarsz valamit elmondani? De most komolyan… - végem van! Harry elmondta neki…

4 megjegyzés:

Gréti írta...

Helló!
És jaj, Noranak vannak érzelmei:) Ez egy jó pont nála! Riley biztosan féltékeny! Csak nem Harryvel fog össze jönni?:D
Harryről jut eszembe, nem díjazza Zayn-Nora párost!:) Ahogy egyre többet tudunk meg jövök rá, hogy Riley nem is illik össze Zaynnel. Mondjuk Norat se tudom elképzelni mellette. De majd kiderül:)
Várom a folytatást.
Puszi!

Wetty írta...

nagyon tetszik a történet, várom a folytatást!:))

Saníí.* írta...

Hali Csajok! :)
Bejött a tippem ;) Riley szemszögében megismerhettük jobban a csajokat:D Nos, most nem írok sokat mert siettek de amit meg említennem az egyértelműen Nora, Zayn páros. Az egy dolog hogy most már fizikailag vanköztük vmi.... De lehetnek boldogok? Na majd kiderül. :D
Várom!!!!!!!!! :))
Puszii.* Saníí.*

Vivi írta...

Sziasztok:)

Gréti igen vannak,lassan de biztosan előrukkol velük Flóra.:D Riley félti Harryt és nem akarja úgy látni,mint ahogy régen. Riley kapcsolatai egyenlőre rejtélyesek,még nálam is valamikor. De majd kiderül.:D Igazából Harry szereti Norát,csak zavarja,hogy mi lesz Riley-val. És igen,ott a pont,Zayn és Ri nem is illenek össze amennyire kellene. Nora...ő Nora..kitudja:D
Tesszük máris!:)

Wetty!:) Köszönjük,örülünk,hogy tetszik:D

Saníí* be-be,de azért így is fordulatos volt nem?!:D Riley szemszögeit arra is használom,hogy mindenkit belevonjunk egy kicsit a történésekbe,ez nehéz,de igyekszem.
Nem baj,így is sokat jelent,hogy így írtál.Nora és Zayn. Látom egyre közkedveltebb lesz Nora:D Lehetnek-e boldogok? Kitudja...Na jó én meg Flóra;)
Már is teszem a következőt!:)

Köszönjük lányok!:)