2012. július 6., péntek

Múló szerelem-7.fejezet

Sziasztok:) Reméljük tetszik,3 komi után jön a következő!:D


*Riley*

Nekem ez már sok,mosolyogva üdvözöltem minden egyes embert az X-Faktor szériákból,de felére nem is emlékszem. Talán abban az évben kezdtem el a műsor nézését,mikor a fiúk szerepeltek benne. Szóval a tudásom és az ismeretségem a nullával verseng. Viszont jó pontnak számított,hogy az ajtón belépő párt ismertem-legalább is a csajt. Cher Lloyd,vigyorogva közeledett párosunkhoz. Amint oda ért már a karjaiba is zárt. Felnevettem.
-Szia Csajszi,mizu?-kérdezte,miközben maga mellé húzza a kísérőjét.
-Szerinted? Élem az unalmas életem.
-Ja és milyen a suli? Vannak helyes pasik?
-El nem tudod képzeni,a legjobb az egészben,hogy Dean oda van értem...-kotyogok össze-vissza,miközben Zayn tekintete arcomat kémlelte,kezei pedig egyre erősebben szorongatták a derekamat. Elmosolyodtam a tettén,majd felé fordulva adtam ajkaira egy puszit. Kicsit fellélegzett,de még mindig megfeszülve várta a lányos csevej folytatását.
-Úgy látom nem mindenkinek szimpi ez a Dean...-vigyorog Cher Zayn felé. Felnevetek,majd összefonom ujjainkat Szerelmemével.
-Lehet,de Ő meg se szólaljon,millió lány van odáig érte-sandítok fel rá,mire elvigyorodik,majd mogorva képpel megrántja a vállát.-Még a Nővéremnek is tetszik-súgom meg halkan Chernek,de olyannyira azért mégsem,hogy Ő ne hallja.
-Milyen udvariatlan vagyok,Ő Gregg Sulkin -mutatta be a kísérőjét. Mi is letesszük a tiszteletkörünket,majd a srác tovább ment a többi vendéggel beszélgetni.
-Már bocsi,de nem szimpatikus hol szedted össze?-kérdeztem barátnőmet,aki elmagyarázta,hogy nem volt kivel jönnie és Őt ajánlották.-Katasztrófa-tettem hozzá ártatlanul,mire még a mellettem álló Zayn is felnevetett. Leültünk az egyik asztalhoz,majd hozzánk csapódott Nora és Harry is. Persze Cher agyon ölelgette Harryt,mire Ő bevetve az elképesztő sármját - állítása szerint - elhívta barátnőmet egy éjszakai hancúrra.
-Na igen. Nem elég neked Victoria?-tettem fel a költői kérdésemet,mire csúnyán nézett rám. Felsóhajtottam,adtam arcára egy puszit,majd mosolyogva beszélgettem tovább vele,míg Cher ki nem ment a mosdóba.
-Szabad egy táncra?-kérdezte valaki,de felnézve egy idétlen idióta majommal találtam szembe magam,aki csöpögött a bűzlő parfüm szagától és az elképesztően undorítő cigi szaga sem tette őt vonzóvá,de nővérem úgy nézett rá,mintha egy félisten lenne. Ebből akkora baj lesz még...
-Mit fog Nate ehhez szólni?-kérdezte Zayn idegesen. Na itt már feleslegesnek éreztem magam...Harry felé fordultam,aki egy erőltetett mosollyal próbált jobb kedvre deíteni,megráztam a fejem,majd kezemet az övére tettem és szorítottam rajta egyet,nyugtatásképpen. Nem tudtam eldönteni melyikünk volt idegesebb,de azt hiszem Harry járt annál a pontnál,hogy felkel innen és felképeli legjobb barátját a féltékenykedése miatt.
-Csak egy tánc-suttogta Nora,majd elsétált a bűzlő herceggel. Folyamatosan őket néztem,de nem tudtam megmondani mi irritált jobban a srácban a nagyképűsége vagy a Nővéremmel való flörtölés. De egyet tudtam: Nora kihúzta a gyufát nálam. Ki kell még neki? Zayn,Nate és még ez a Gregg gyerek is?
Idő közben Cher vissza ért és megkérdezte mi történt,a feszült hangulatra utalva. Gyorsan és csendben eldaráltam neki az egészet,remélve,hogy most nem hall meg engem Zayn,mire már indult volna szétszedni az új párost,de Zayn megakadályozta tettével: Szerelmem felállt és elhívta táncolni. Persze Cher egyből átlátott rajta és nemet mondott,de Őt oda küldte Noráékhoz,persze Zayn nem ellenkezett. Nem tudtam mit beszélnek,de a tetteik egyértelműek voltak. Zayn úgy húzta közelebb Norát,mintha az élete múlna rajta. A szemeim ott ragadtak kettősükön,nem tudtam mozdulni még lélegezni is elfelejtettem egy pillanatra. Mindenki előtt tesznek tönkre. A szégyen és a hiányérzet vasmarokkal szorongatta a szívemet,de nem tudtam ellene tenni. A szemeim könnybe lábadtak,de emlékeztettem magam,hogy itt nem sírhatok. Ajkaimat összepréselve próbáltam elnézni párosukról,de nem bírtam. Ott táncoltak,sutyorogtak én pedig majd belehaltam. Őket nézve rá kellett jönnöm tényleg ennyi volt,ezt a kapcsolatot megmenteni nem lehet...
Szépen lassan felálltam,majd mit sem törődve Harry és Cher kiabálásával kirohantam az épületből. Megcélozva ezzel a parkolóházat.Amint kiértem az ajtó mentén lecsúszva temettem kezeimbe könnyes arcomat. Rettentően fájt,égetett,mintha nem kapnék levegőt. Pedig csak két embert veszítettem el,két olyan embert akik a családomat képezték. A szemeim égtek,a torkom kiszáradt,a mellkasom fájt,de a szívem már nem működött. Hogy lehetséges ez? Hogy veszíthetem el a saját Nővérem? Hogy? Miért? Mit tettem?
-Riley!-kiabáltak felváltva Cherék. Felsóhajtottam,tudtam,hogy itt is keresni fognak,de nem gondoltam volna,hogy ilyen hamar ide érnek. Bár elölről jöttek,így kicsit volt időm még összeszedni magam,de nem tudtam. A lábaim felmondták a szolgálatot,úgy remegtem egész testemmel,hogy még felállni sem tudtam. Ahányszor megpróbáltam mindig visszaestem,így már a fél tenyeremről hiányzott a bőr,de nem fájt,sőt enyhítette a bennem égő csalódottságot.-Riley!-kiáltott fel Scarlett,aki rémülten futott oda hozzám,míg Őt követte Harry és Cher.Amint ode értek nem húztak fel nem csináltak semmit,csak leültek mellém-vagy elém-és biztattak. Próbáltak lelket önteni belém,kevés sikerrel,de barátom nyolcadik viccén felnevettem,ez már megnyugtatta őket,így felsegítettek a földről. Még mindig fájt,de elviselhető volt,velük legalábbis...

***

A teremben még mindig mosolygó,nevető és-legfőképpen-boldog embereket találtam szembe magam. Egy nagy levegő után elsétáltam a nyomomban kér barátnőmmel és Harryvel az oldalamon az asztalunkig,ahol már Niall idegesen piszkálta az asztalterítőt és Zaynt bámulta a terem sarkában. Oda érve egyből a karjaiba kapott a szőkeség,majd lecseszett,hogy ez nem megoldás. Menjek oda a pasimhoz és mondjam el mi a véleményem róla,de nem tettem. Nem tehettem. Rettegtem attól,hogy kimondja azt az egy mondatot: "A te hibád."
-Figyeljetek hol van Nora?-jött oda az idiótán vigyorgó marha,mikor már nagyban belemerültünk Niall és Harry vicceibe.
-Srácok mi lenne ha elmennétek táncolni?-kérdeztem jelentőségteljesen a négy emberre nézve,mire vették az adást és távoztak a másik két One Direction párhoz - Danielle-hez és Liamhez,na meg Louishoz és Eleanorhoz. Gregg leült mellém,mire egy kicsit hátrébb húzódtam,de Ő közelebb csusszant és a combomra simította kezeit.-Na ide figyelj te nagy idióta! Én nem vagyok ribanc aki bárkivel az ágyba megy és van barátom. Nem mellesleg ez előtt tíz perce még a Nővéremet fűzted. Rohadtul örülnék ha a kezeidet magad mellett tartanád és azzal elégítenéd ki magad,és nem engem akarsz erre kényszeríteni. Szóval fogd magad és húzz el innen. Ezzel beleértve ne csak engem felejts el hanem Norát is. Megköszönném,na most pedig szia.-Ráztam le kezeit a combomról,de már késő volt. Zayn mellettem termett és a helyét elhagyó Gregg felé lendítve az öklét bevert neki egyet.
-Mi a...-kezdtem bele,de nem tudtam folytatni. Nem voltam képes rá. Ez most mi volt?-Mi a francot csinálsz? Mit képzelsz magadról? Nem tudnád egy kicsit visszafogni magadat?-kezdtem el ordítozni Zaynnel,míg a többi vendég feszülten figyelte a párosunkat.-Hogy lehetsz ekkora egy idióta? Már elküldtem,nem mellesleg mire volt ez jó? Mit akarsz bizonyítani? Szeretsz? Késő Édes,késő...Előbb kellett volna.-A végére már motyogtam,majd megfogva Danelle kezét kiszáguldottam a teremből a parkoló felé.
-Mi volt ez?-kérdezte kimerülten a limuzin mellett állva.
-Tudod mi? Egy nagyszerű este nagyszerű vége. Nem tökéletes úgy eljönni,hogy azt érzed rendbe lehet hozni a kapcsolatodat azzal az emberrel akit szeretsz? Erre megkapom azt,hogy féltékeny Norára és még rám is...Hogy lehetséges ez? Miért csinálja? Amire elhatározom,hogy elfogadom nem én kellek neki,tesz egy ilyet és nem tudom mit gondoljak utána,nem tudom mit kellene tennem most...-könyököltem az autóra. Dan mellém lépett és olyan szorosan ölelt meg,mintha csak tudatni akarná,hogy nem vagyok egyedül. -Köszönöm-suttogtam,majd elengedve Őt,szembe néztem a kisebb tömeggel,ami már ott állt mellettünk. Ott volt az egész One Direction a barátnőkkel együtt,vagyis majdnem barátnőkkel...

Rá se nézve Zaynre,kértem meg Liamet,hogy nyissa ki a kocsit és vigyen haza minket,de Niall maradni akart,így Ő taxival jött utánunk. Liam beleegyezett a tervembe,így úgy tett ahogy kértem. A lányok megkértek,hogy aludjak mégis a fiúk házába mert nem lenne jó ha most egyedül lennék és ezt én is beláttam. Cher és Scarlett is csatlakozott az esti pizsi partyhoz,így már öt lány és négy fiú felállásban telepedtünk le a kanapéra. Pizsiben voltam, Harry és Lou mellett ülve néztem a filmet. Nem volt több csak egy hülye film mégis alig bírtam ki a végére...vagyis egyáltalán nem bírtam ki. A végén zokogva bújtam Lou karjaiba,mire elmotyogott a többieknek egy bocsánatot és maga után húzva tolt be a Zaynnel közös szobánkba.
-Sajnálom...én...én nem akarok bajt okozni,egyáltalán. Csak annyira nehéz...-suttogtam.Arcomon már megint folytak a könnycseppek. Louis megértően átölelt,majd leültetett az ágyra.
-Beszéljétek meg,jó? Én most megyek és lefekszem aludni a többiekkel együtt. Jó éjszakát Tündérke-nyomott a hajamra egy puszit,majd távozott a szobából. Csak bámultam utána,de pár csendes perc után Zayn bukkant fel az ajtóban. Sóhajtott egyet,majd leguggolt elém,térdeimre támaszkodva fürkészett. Én csak néztem és próbáltam rájönni mire megy ki a játék,mit akarhat,de a szemében csak a bűntudat lángja égett.
-Sajnálom,nem kellett volna...-kezdett bele,de elegem lett. Elegem volt mindenből. Tarkójára csúsztatva kezeimet,húztam magamhoz közelebb egy édes csókra. Nem érdekelt mit teszek,ha a holnap újult erővel elsöpörhet,így inkább át adom magam az élvezetnek. Hevesen reagált csókomra. Szorosan vont karjai közé. Ledöntött az ágyra és fölém mászott. Egy egyszerű mozdulattal kapta le rólam a pizsama felsőmet. Mivel nem volt rajtam melltartó láttam rajta, hogy elakad a lélegzete. Végig nézett rajtam, én pedig zavartan lesütöttem a szemeimet. Kezeit ráfektette melleimre és elkezdte simogatni. Egy jól eső halk sóhaj tört elő a torkomból. Én sem voltam rest egy pillanat alatt bújtattam ki a pólója alól. Végig néztem kockás hasán és lélegzet vissza fojtva hagytam, hogy minden ruha darabomat levegye rólam. Hamar lekerültek rólunk a maradék ruhák is. Zayn végig csókolta a hasamat, aztán a mellemet végül a számnál állt meg és szenvedélyesen csókolt. Közben a hátát karmoltam, annyira feltüzelt…

Először egy ujját csúsztatta nőiességembe, aztán már kettő ujjával kényeztettet oda lent. Először lassan, aztán egyre gyorsabban. Éreztem, hogy a hátam ívbe feszül és eljuttok a csúcsra. Én is gyönyört akartam okozni neki, így megfordítottam a helyzetünket és végig csókoltam a hasán. Aztán számmal egy apró puszit adtam merevedő férfiasságára. Aztán számba helyeztem hímvesszőjét. Először lassan mozgattam a számat,majd egyre gyorsabban. Mély és hangos nyögések hagyták el Zayn száját. Élvezte, jó volt neki, tudtam. Ha a kapcsolatunk mostanában nem a legjobb, legalább az ágyban ki tudom elégíteni. Miután befejeztem, felhúzott egy csókra. Megint fordított helyzetünkön és belém hatolt. Lassabban kezdett de egyre gyorsabb tempót vett fel. Együtt hajszoltuk egymást a gyönyör felé…
Miután mint ketten kielégülten feküdtünk fáradtan bújtunk egymáshoz…


*Nora*

Karok rázogatására ébredtem fel, lassan nyitottam ki a szemeimet és Niallel találtam szembe magam. Aggódva méregettet.
-Jól vagy? – kérdezte, mire csak egy aprót bólintottam. – Sétálunk egyet?
-Igen. – suttogtam rekedtes hangon és hagytam, hogy Niall felsegítsen. Kisétáltunk a kórház elé és elindultunk jobbra. Percekig csendben sétáltunk amikor nem bírtam tovább és muszáj volt megszólalnom. – Miért jöttél utánam?
-Hát… - habozott. – Riley kiakadt…
-Min? – kérdeztem és szemöldököm az egekbe szaladt.
-Tudod te és Zayn… - kezdte de hisztérikusan félbe szakítottam.
-Harry-nek is meg mondtam, nincs köztünk semmi! – mondtam és a járdát kezdtem bámulni.
-Lehet fizikailag nincs, de Nora. Mindenki látja körülöttetek. Csak talán ti nem veszitek észre – mondta bölcsen Niall. Elgondolkozva néztem magam elé, de hirtelen felé fordultam.
-Azt hiszem, beleszerettem Zaynbe – suttogtam. Úgy éreztem Niallnek elmondhatom. A fiúk közül benne bíztam meg a legjobban ebben a témában.
-Gondoltam – bólintott.
-De tenni akarok ellene. Pont ezért kezdtem Nate-el ki. Nem felejthettem el azt a tényt, hogy Zayn a húgom barátja. Szeretem, de még mennyire. A fenébe is, utálom magamat Niall. Gyűlölöm azért magamat, hogy elmentem vele. Nem lett volna szabad. De sajnos az érzéseimet nem irányíthatom…- szememet elkezdték szúrni a könnyek.
-Zayn is így érez irántad… - nézett rám és beléptünk a park kapuján. Kerestünk egy padot és leültünk.
-Nem hiszem – ráztam meg a fejemet. Hirtelen eszembe jutott a megkezdet mondatai, Poole-ban. Vagy amit ma mondott. – Lehet, hogy így van. De ennél nem mehetünk messzebb. Meg próbálom Nate-el, aki más lánynak egy főnyeremény. Csak én…
-Te nem őt szereted! Azt mondom tisztázzátok a dolgokat Zaynnel és Riley-val is. Senkinek sem jó ha titkolóztok – mondta és egyik karjával átölelte a vállamat. Nem akartam sírni, saját magam miatt kerültem ebbe a helyzetbe. Szánalmasnak éreztem magamat.
-Niall… a kórházban annyira furcsa álmom volt – suttogtam, mire az ír fiú kérdőn nézett rám. Gyorsan elhadartam neki, ő pedig elgondolkozott a hallottakon.
-Te meg álmodtad lényegében, hogy meghalsz? – kérdezte.
-Nincsen jelentősége… - mondtam és megöleltem. Ma este jöttem rá, hogy Niallben egy igaz barátot ismertem meg. Ma ahogy meg mutatta, a komoly oldalát is még jobban biztos lettem abba, hogy egy igaz barátot találtam…
-Menjünk haza – mondta és felhúzott.
-Én nem akarok nálatok aludni… - motyogtam.
-Nem hagylak egyedül. Riley biztos nálunk van! Gyere már – ragadta meg a karomat és elkezdett húzni.

***

Reggel a fiúk egyik vendég szobájában ébredtem fel. Fáradtan lépkedtem le a konyhába. Niall és Zayn tartózkodott csak ott.
-Jó reggelt! – mosolyogtam fáradtan. Ezt a mosolyt inkább Niallnek küldtem. Kedvesen vissza köszönt az ír szőkeség és óvatosan intett fejével Zayn felé. Nagyot sóhajtottam és a srác felé fordultam aki ellopta a szívemet.
-Beszélünk? – néztem rá és a szívem a torkomba dobogott.
-Jó – mondta és megkérte Niallt hagyjon magunkra minket. – Hallgatlak.
-Én… én… - dadogtam idegességembe – azt hiszem… Tudom nem lenne szabad, de én azt hiszem, hogy beléd szerettem – mondtam ki és félve néztem rá. Szemeit végig rajtam tartotta, de nem mozdult. Ledöbbent.
-Nora… én… - mondta, de gyorsan belé fojtottam a szót.
-El kell, hogy felejtselek. Az lesz a legjobb ha minimálisan találkozunk – mondtam és éppen indultam volna ki a konyhából amikor meg hallottam rekedtes hangját.
-Én is szeretlek – mondta, meg fordultam és bele néztem azokba a barna szemekbe. Zavarodottságot és fájdalmat olvastam ki belőle… - De jobb lesz ha ezt meg tartjuk magunknak.
-Igen, Riley és a többiek így is sejtenek valamit. – bólintott. – Főleg Harry van ki akadva ránk.
-Félti Rileyt… - mondta és nyelt egy nagyot. – Utálom az érzéseimet. Ne értsd félre, jó lány vagy Nora… De nem tehetem ezt meg vele. Mind kettőtöket szeretlek, de…
-Riley-hoz több minden fűz – fejeztem be helyette. – Értem én Zayn, nem kell magyarázkodnod. Fel fogtam. Nem is lett volna szabad hagynunk, hogy meg szeressük egymást. Egy hülye ribanc vagyok, ezt már te is megmondtad…
-Nem vagy az, féltékenységembe mondtam. Mert fáj azt látnom, hogy mással vagy… mert legszívesebben a karjaimba húználak, de nem szabad – mondta és kiment a konyhából. Döbbenten néztem utána. Éreztem, hogy sós könnyek marják a szememet. De nem szabadott hagynom, hogy utat törjenek magunknak. Össze szedtem magamat és kimentem a nappaliba a fiúkhoz. Zayn, Lou és Niall a kanapén ültek és éppen a Power Ringerst nézték. Szem forgatva ültem le Niall mellé aki aggódva kapta rám tekintetét, meg ráztam a fejemet és elsuttogtam, hogy majd mesélek. Hirtelen trappolást hallottam a lépcső felől, Harry jelent meg széles mosollyal a száján.
-Victoria ma ide utazik, szóval este bulizni megyünk – vidorkodott a kis bongyorka. Sóhajtottam egy nagyot amit Harry is észre vett.
-Te is jössz Nora! – mondta és komolyan rám nézett.
-De miért? – kérdeztem, halálfájdalommal az arcomon.
-Mivel Liam és Danielle együtt vannak valahol, Riley a lányokkal „csajos napot” tart és nem akarom, hogy Victoria legyen az egyedüli lány. Szóval számítok rád – fejezte be és egy hatalmas vigyor jelent meg az arcán.
-Rendben – bólintottam. – De én most haza megyek. Niall hova rakjam a ruháidat?
-Csak az ágyamra dobd le valahova – rántotta meg a vállát. Felmentem az emeletre és a vendégszobába felvettem a tegnapi ruhámat. Niall ruháit össze hajtottam és az ágyára raktam.

***

Éppen az ágyamon feküdtem és laptopoztam. Farah-val beszéltem ki az elmúlt napok eseményeit. Neki is bevallottam. Hiszen, lassan már ő is olyan mint a testvérem… Hirtelen ötlettől vezérelve elő vettem a telefonomat, hogy felhívjam Natet.
-Szia – hallottam meg a hangját és mosoly kúszott az arcomra.
-Találkozunk? – kérdeztem.
-Húsz perc és nálatok vagyok – mondta aztán hallottam a készülék sípolását. Lerakta. Kinéztem az ablakon és láttam, hogy jó idő van. Ezért egy vajszínű fűzött vettem fel, farmer rövid nadrággal és egy bézs magassarkút. Egy fehér kötött pulóvert raktam a vállamra, gyorsan a nyakamba raktam egy nyakláncot és indultam le a lépcsőn. Az előszobában lévő tükörbe megigazítottam a hajamat, aztán kiléptem a házból. Éppen akkor fordult be Nate a sarkon, így elindultam felé. Mikor közelebb értünk egymáshoz oda húzott magához és megcsókolt. Kézen fogva indultunk el sétálni. Legalább 10 perce sétáltunk amikor felé fordultam.
-Azért hívtalak ki, mert… lehet, hogy tudod. De szólni akarok előre, nehogy azt hidd, hogy szórakozok veled.Szóval én bele szerettem a húgom pasijába – motyogtam magam elé. Nate hirtelen meg állt és maga felé fordított.
-Tudom, de pont azért vagyok én itt, hogy elfelejtsd! Hidd el idővel könnyebb lesz. Kedvellek Nora ezt tartsd szem előtt – mondta és megcsókolt. Fejemet a nyakába fúrtam és mély levegőket vettem.

***

Semmi kedvem nem volt az esti bulihoz, leginkább otthon ültem volna filmet nézve. De nem akartam össze veszni Harry-vel. Egyébként is húgommal ellentétben én kedveltem Victoriát. Szerintem a maga módján kedves lány. Nem akartam túlzottan kiöltözni, ezért egy sima farmert és egy fekete csőtopot választottam. Egy kék platformos magassarkúval. Hajamat begöndörítettem és egy hajpánttal hátra fogtam. Szememet füstösre csináltam meg, ajkaimra pedig szájfényt kentem. Késznek nyilvánítottam magamat. Beraktam a táskámba a szükséges dolgokat és felvettem egy fekete bőr dzsekit. A ma délutáni jó időnek nyoma veszett és erősen bevolt borulva. Így sietősebbre vettem a lépteimet, ezért tizenöt perc helyett nyolc perc alatt a fiúknál voltam. Csengetés nélkül mentem be a házba. Ahogy beléptem meg pillantottam Victoriát aki éppen fekete combközépig érő ruháját igazgatta. Harry pedig ködös tekintettel nézte a lányt.
-Sziasztok! – mosolyogtam rájuk. Vic ahogy észre vett hatalmas mosollyal az arcán oda jött hozzám és szorosan megölelt.
-Rég láttalak, Nora! Hiányoztál már – mosolygott és még egyszer meg ölelt.
-Majd ma jól kibulizzuk magunkat – nevettem fel vidáman. Körbe néztem és akkor vettem észre, hogy Niall a kanapén ülve evett valamit, Lou pedig póló nélkül rohangált és közben üvöltözött. Zaynt nem láttam sehol, de gondoltam még készülődik.
-Nora – vigyorgott teli szájjal rám Niall. – Csinos vagy!
-Köszi – mosolyogtam rá és nyomtam az arcára egy puszit. A másik pillanatban Lou önfeledt kiabálását hallottuk.
-Meg van! Ez az… Király vagyok – ugrált körbe-körbe. Felnevettem és elfordítottam róla a tekintetemet. Bár ne tettem volna. Ott állt Zayn elképesztően nézett ki. Fekete nadrág, fehér póló ami ki volt vágva és felette egy piros pulóver. Egy ugyan ilyen színű Nike cipővel kiegészülve. Azt hittem ott helyben össze esek. A pulzusom az egekbe szökött és elkezdett forogni velem a szoba. Niall belém karolt és így kezdett beszélni.
-Indulhatunk? – mindenkitől egy bólintást kapott és elindultunk bulizni. Gyalog mentünk hiszen nem volt messze a klub ahova mentünk. Végig magamon éreztem Zayn tekintetét. Tehetetlenül is de zavarba jöttem és ha Niall nem tart biztos, hogy össze esek. Mi lesz velem ha mindig ilyen reakciót vált ki belőlem? Nem engedhetem! Így is bele pusztulok a puszta látványába…
A klub elé érve a fiúk egyenesen a hatalmas fekete kidobóhoz léptek és régi ismerősként köszöntötték.
-Bau, ők itt Nora és Victoria. Lányok ő itt Bau – mondta vigyorogva Louis és közben ránk mutogatott. Miután befejeződött a bemutatás rögtön bemehetünk. A kígyózó sor közül a lányok elképedve figyelték a srácokat és emlékszem több srác is végig mértek minket Viccel. Ahogy beértünk kerestünk egy üres boxot és leültünk.
-Hozok piát! – mondtam és elindultam a bár felé. Kértem a csajtól hat vodkát és hat abszintet. Amíg csaj kitöltötte az italokat azon gondolkoztam, hogy mennyire fáj Zayn viselkedése. Érzem, hogy állandóan néz még se szól hozzám. Tudom, hogy én kértem rá… de akkor is rossz! Miután a csajszi rárakta egy tálcára a poharak elindultam a többiekhez. Először a vodkával kezdtünk, aztán lehúztuk az abszintot is. Elmentem Niallel és Louval táncolni. Harry pedig tánc közben Victoria szájában turkált. Később Vicrtoria mellé keveredtem és együtt táncoltunk önfeledten. Inna – 10 Minutes számára ugráltunk és élveztem, hogy végre kiadhatom magamból a feszültséget. Énekeltünk és táncoltunk. Szerettem ezt a számot, Riley-val sokszor hallgattuk. Igaz ez nem az én stílusom mégis szerettem. Mikor kellőképpen lefáradtunk vissza mentünk a helyünkre. Senkit nem találtunk ott így hát Victoria felém fordult.
-A húgod együtt van még Zaynnel? – kérdezte és végig simított haján.
-Igen, miért? – kérdeztem zavartan és lehúztam az asztalon lévő italt.
-Azért drágám, mert ahogyan egymásra néztek Zaynnel azt tudnám mondani, hogy nem csak barátok vagytok – mosolygott és kacsintott. Aztán intett az egyik pultos srácnak aki rögtön oda jött hozzánk. Vic kért mindenből még egy kört és elküldte gyorsan a srácot.
-Csak barát… - mondtam és az asztal lapot néztem.
-Aha… értem – mondta és ahogy letette elénk a srác a piákat el vett egy vodkát és abszintot. Lehúzta és mélyen lehunyta szemeit. Követtem példáját és én is lehúztam. Ezt megcsináltuk a fiúknak kért italokkal is. Innentől kezdve minden homályos és alig emlékszek valamire. Elmentünk Viccel táncolni és Ela Rose – I Can Feel című számát rakta be a DJ. Elkezdtünk bulizni és énekeltem teli torokból. Hirtelen egy valaki magához húzott és elkezdtünk táncolni. Együtt mozogtunk a zene ritmusára.Egyre közelebb préseltem magamat, de az agyam lefékezett és elhúzottam tőle.
-B… bocsi a mosdóba kell mennem – dadogtam és ott hagytam. Neki dőltem a mosdónál lévő falnak és mély levegőket vettem. Most időben letudtam állítani magam de mi lett volna ha nem…? Két erős kéz húzott magához és erőszakos csókot lehelt ajkaimra… Viszonoztam és jól eső bizsergés futott végig rajtam. Eltolt kicsit magához és a kijárat felé kezdett húzni. Közben keze becsúszott a pólóm alá és végig simogatott. Gyalog mentünk a házához, az ajtón szó szerint be lökött és elkezdett a szobája felé húzni, ledöntött az ágyra, mélyen a szemembe nézett és megcsókolt.
-Szeretlek Nora… - suttogta ajkaimba és elkezdte levenni a ruháimat…

4 megjegyzés:

Saníí.* írta...

Hali csajok! :)
Hmm-Hmm..:D Ez egyszerűen isteni lett csajszik.!:))
Na szóval először is...
Riley szemszöge:
Riley, én úgy sajnáltam. Annak ellenére is, hogy én Zayn-Nora párti vagyok, de akkor is szegény.! De Zayn szereti még őt... mert nem tiszta, hogy mi van Nora és Zayn között... Úgy örültem, hogy felbukkant Cher. Imádom azt a csajt.!:D Na én mondtam, hogy utálom Gregget.! :D És végre Zayn leütötte... Nos, azt nem tudom, hogy Riley vagy Nora miatt, esetleg mindkettő? Harry olyan cuki barát:) a csajok meg akarnak segíteni.. és úhh áhh Riley szemszögének a vége..;$
Nora szemszöge: Niall annyira aranyos:D és milyen bölcs, ő egy igaz barát volt most Norának.! És kiderült az amit annyira tudtam.!:D Nora szereti Zaynt, és igazság szerint Nate-t csak kihasználja... őt is sajnálom, mert az ember nem tehet az érzései ellen. Mondjuk az ők érzéseiket ti irányitjátok de akkor is.!:D Na..:D És Zayn is szereti Norácskát.!:D Nate ahogy beszélt Norával nem is tűnik olyan rossz srácnak:) Na és most jön a kiakadásom!!! MI AZ HOGY ITT HAGYJÁTOK ABBA?! és ki az a srác?? Zaynre tippelek, de szerintem az úgy túl egyszerű lenne... milyen csavar lesz benne?:D legyen meg a három komi minél hamarabb, mert nem bírom ki.! najó befogom mert túl sokat pofázok.
Puszii, Saníí.*

~Lilly írta...

Sziasztok!:)
Most mondjam azt, hogy tőletek már semmin se lepődök meg? De most komolyan, ti aztán őrültek vagytok! A két lány életét néha tönkre teszitek, de néha boldoggá teszitek őket! Úgy csavarjátok a dolgokat, hogy hihetetlen! Nos, én Riley párti vagyok! Nagyon hasonlít rám:) Nekem mindegy kivel jön össze csak boldog legyen!!:D Nora nekem az elején nem volt szimpatikus, de ahogyan folynak a dolgok egyre jobban meg szeretem! Siessettek.
~Lilly

Gréti írta...

Helló!
Most találtam rá a blogra és nagyon tetszik! Siessetek. Szurkolok, hogy Riley életbe egyenesbe jöjjön. Nora eltűnhetne a képből. Nem szeretem:(
Siesetek!:D
Puszi.

Vivi írta...

Sziasztok!:)

Saníí* köszönjük,bár ezt a dicséretáradatot nehéz bírni,de mindig örömmel fogadjuk.:)
Riley megfogja mutatni,hogy nem kell neki a sajnálat,de úgy nehéz ha a fejével kell gondolkodnom és te ezt olvasod. De olyan könnyen beleélem magam,hogy van egy pasim aki szeret is meg nem is és az egész csak úgy jön.
Zayn és Nora páros a következő fejezetben nem kap akkora szerepet,de igyekszünk tisztába tenni a dolgokat. Nem akarjuk húzni csak ameddig lehet,hiszen nem akarunk unalmas sztorit írni.
Cher felbukkanása nekem köszönhető,ugyanis én is nagyon bírom a csaj stílusát,érdekes és jó embernek tartom.
Gregget igazából én is utálom,ezért nem szimpatikus Riley-nak sem. Zayn leütötte,ezt nagyon bírtam,és megfogjátok tudni ki miatt tette ezt a későbbiekben. Most beígérek egy Zayn szemszöget,ami rövid lesz,de lényeges.
Harry-t tényleg egy tökéletes fiú barátnak képzelem el,amit én egyszer már megkaptam az élettől és muszáj volt ilyen embert keresnem Ri életébe is. A szemszög vége,húh ezt majd csak a későbbiekben tudhatjuk meg,de a srácot imádom! Szóval remélem kedvelni fogod te is!
Niall tényleg egy igaz barátot mutatott be Norta életében és ez már kellett. És tényleg kihasználja Nate-tet,de Ő tűri,mert kell neki Nora,ez egy érző emberre utal,még ha én személy szerint nem is szeretem a srácot.
Bocsi,bocsi,bocsi,de ez annyira kellett. Gonosz húzás,de jó.:D
A csavar,na igen. Mivel fent van a következő fejezet így elmondhatom,hogy Zayn az. Ez lesz a csavar az egészben. Kérted? Kaptad!:D
És a sok pofázásról annyit,hogy mi minden szavadat örömmel olvassuk!:)

~Lilly ezt bóknak vesszük,bár nagyon vicces. Remélem azért még tudunk neked meglepetéseket okozni. Őrültek,na ez már tényleg teljes mértékig igaz.:D
Muszáj,hiszen az élet egyszer mennyország,egyszer pokol. Próbáljuk a kettőt egyszerre behozni a történetbe,bár most mind a két lány szenved,de azért boldog pillanatok is vannak!:D
Riles! Húh komolyan már nem is tudom mit mondjak. Riley párti? Az előbb Nora párti volt Sani,azt hiszem ez ember függő,mint két lányt lehet szeretni valamiért,vagy megvetni,de senki nem tökéletes. Ha rád is hasonlít Riley akkor már ketten vagyunk,mert minden helyzetben így viselkednék ahogy Ő,mindig belegondolok és azt írom le,amit én érzek. Ezért szeretem nagyon az ő karakterét írni.:) Boldog lesz-azt hiszem. Ez még kérdéses,hiszen az utolsó fejezeteknél fog kiderülni mit akarok majd vele tenni. Ki tudja?!:D
Norát is sokan megfogjátok kedvelni,csak idő kell neki!:) Örülök,hogy a fejezetek számával a Norával való szimpátiád is nő,mert már Flóra is kétségbe van esve,hogy Ő sem szereti Norát. Boldond mi?!:D:D

Gréti egy olvasóval több és ennek mi csak örülünk,főleg ha még tetszik is amit itt írunk.:)
Riley életében most lesz fordulat,ami érdekes lesz,de remélem tetszeni fog.
Azt hiszem a Norával való kívánságod teljesülni fog egy kis ideig,de megfogod őt is kedvelni csak idő kell hozzá!:)

Köszönjük a komikat lányok!:) xoxo Vivi&Flóra