2012. július 15., vasárnap

Múló szerelem-10.fejezet

Sziasztok! Megígértem az egyik komiba,hogy írok egy Zayn szemszöget,így Flóra kitalálta mi lenne ha ő meg írna egy Nate-et,így jött létre ez a fejezet. A következő is kész van-egyedül írtam,Flóra elolvasta és tetszett neki-,így ha ismét megvan a 4 komi jön a következő,ami Farah és Victoria szemszögéből épül fel,mert arra voltatok kíváncsiak. Na meg Harry-ére,de azt csak később ha a történet úgy kívánja. Jó olvasást!(:

U.I.: Lehet nem olyan fiús az egész,de Flóra szerint Zayn kiköpött fiú logikával van megáldva. Nate kicsit érzelmes,de szerintem meg így tökéletes. Ha Flórának így jön be.:D



*Zayn*

Megfektettem Riley-t,majd Norát is. Egy gerinctelen féreg vagyok,ami még enyhe kifejezés rám. De mit tehetnék? Olyan jó nők mind a ketten. Legszívesebben mindegyiküket megtartanám,eléjük állnék és elmondanám,hogy ez a lehetetlen érzés kínoz. Nem tudom mit érzek. Amikor megláttam azt a Gregg gyereket Norával,majdnem agyoncsaptam volna,de nem tehettem. Viszont,amikor Riley-ra mászott rá,olyan mérhetetlen harag öntött el,hogy nem bírtam elfogadni. Lehet,hogy semmi nem volt köztünk rendben,de attól még ott az a bizsergető érzés a testemben,mikor hozzám ér,szenvedélyesen csókol...De Nora is ezt váltja ki belőlem,azzal a kivétellel,hogy a testem és a lelkem úgy ég el egyetlen egy pillantására,mintha egy vulkánban égnék hamuvá,ez Riley már nem tudja kiváltani belőlem.

Viktoria sétált le Harryvel karöltve a lépcsőn. Hülyén néztem rájuk,nem értettem én ezeket,de nem szóltam bele. Ameddig Harry nem tesz megjegyzést az én magánéletemre,addig leszarom mit csinál. Viszont akkor is szemet szúrt,hogy a csaj mennyire rá van akaszkodva,miközben Harry menekül előle. Már épp megsajnáltam volna,mikor Liam bejelentette,hogy egy óra múlva indulunk,mert fotózásunk lesz. Felsóhajtottam,a tegnapi buli után annyi kedvem volt ott jó pofizni,mint egy törött vodkás üvegnek a ragasztó;semmi.
-Akkor haladjunk,én leszek a meglepi sztár. Biztos örülni fognak nekem-jelentette ki Vic,mire mosolyogtam egyet és elindultam felfelé.
-Zayn! Beszélhetnénk?-kiabált utánam Harry,mire megtorpantam és felé fordultam.
-Mit akarsz?-kéredztem,már indultam volna tovább,mikor a kezemért kapott és visszatartott. Megálltam,lesétáltam a lépcsőn,majd vártam,hogy elkezdje végre,amit mondani akar.
-Négyszemközt szeretnék veled dumálni.
-Mondhatod itt is,nincs rejtegetnivalóm a többiek előtt.
-Biztos vagy te ebben?-nézett rám furán,de én csak határozottan bólintottam. Tudtam,hogy Noráról és Riley-ról lesz szó,de úgy voltam vele,hogy Danielle,Eleanor és Cher is tudja,sőt biztos vagyok benne,hogy Scarlett és Farah is,így a srácok már nem jelentenek problémát.
-Teljesen.
-Rendben. Először is jó lenne ha eldöntenéd mit akarsz Öregem,mert rohadtul unom,hogy tönkre teszed Riley életét,nem beszélve Noráról. Mind a ketten szeretnek legalább becsüld meg az egyiket ha a másikat csak kihasználod. Én nem tudom te mit érzel,de nekem ebből kibaszottul elegem van. Jobb ha tőlem tudod,hogy nem hagyom ezt folytatni. Elmondom Riley-nak mi folyik a háta mögött,bennem legalább még van ennyi. Lehet nem az én dolgom,de a barátja vagyok és ha kell foggal,körömmel megvédem ellened is. Szóval Zayn bármit is csinálsz tudd,hogy sehogy nem fogsz kijönni ebből a helyzetből jól.-Úgy mondta,minta nem is lenne mérges,nem ordítozott,de a hangján érezhető volt a szavainak a súlya és a düh motiválta minden egyes mondatát. Felsóhajtottam.
-Nyugodj meg. Nem kell féltenem Ris-t,mert vele maradok. Norát elfelejtem,mintha mi sem történt volna.
-Zayn! Ne akard már bemesélni ezt neked!
-Pedig ezt mondtam! Csak egy csaj mindkettő,akik könnyen kaphatóak!-vigyorodtam el kényszeredetten. Harry keze ökölbe szorult,de uralkodott magán.
-Ha még egyszer meghallom,hogy ezt kiejted a szádon bármelyikükre is akkorát kapsz,hogy világ életedben elfelejted a Hayden nővérek nevét!-suttogta,majd megfordult,mikor utána kaptam. Megakartam neki mondani,hogy ezért felesleges veszekednünk,hiszen a barátnőmmel maradok,akit annyira véd,mikor megfordult és ökölbe szorult keze az arcomban landolt. Megtántorodtam az ütéstől egy pillanatra,de hirtelen kapcsoltam és már lendítettem a kezem,mikor Viktoria közénk állt. Majdnem megütöttem,de még időben kapcsoltam.
-Kösz-morogtam,majd faképnél hagytam a díszes társaságot.Nem hittem el,hogy képes volt megütni,nem hittem el,hogy elakarja mondani Riley-nak az egészet és összeakarja törni végérvényesen,de az elszánt,gonosz tekintete az egész fotózás alatt erről árulkodott.Magamon is meglepődtem,képtelenségnek tartottam,hogy ilyet mondtam a két lányról. Undorító volt,még tőlem is,de már nem tudtam mivel védekezhetnék.
-Elmentem Norához,beszélek vele. Jó szórakozást-intett egyet Vic,majd el is tűnt az ajtó mögött. Irigyeltem,mert neki nem kellett szembe néznie a valósággal. Őt csak Harry érdekelte,aki le se szarta. Annyira el volt foglalva Riley-val,hogy képes lett volna áttaposni azon a szegény lányon.
Megcsörrent a telefonom,mire ijedten kaptam ki a zsebemből. Ránézve a kijelzőre megállapítottam,hogy Riley az,így felvettem.
-Szia Szerelmem,mizu?-szóltam bele.
-Zayn...-sóhajtott.-Holnap el tudsz értem jönni a suliba?Beszélnünk kell.-Itt megijedtem,máris beszélt volna vele Harry?
-Megijesztesz,mi a baj?-kérdeztem zaklatottan. Tényleg rettegtem a szembesítéstől.
-Később,most megyek. Holnap háromkor találkozunk,szia.-Nyomta ki,felsóhajtottam. Biztos valami fontos,csak ne szakítson és ne legyen újabb nézeteltérés.

*

Egy órával később még mindig a srácokkal bámultam az egyik hülye filmet,mikor megcsörrent a mobilom.
-Siess,ne hogy a letegye a te kis szívszerelmed.
-Harry fogd be,hagyd őket békén-szólt rá Liam,mire Louis átkarolta barátja vállát és elvonultak Niallel karöltve a konyhába.
-Nora.-Vettem fel a telefont. Meglepődtem,hogy itt akarja megbeszélni ezt a dolgot,de legalább hallhattam a hangját.
-Felejtsük el, csak felejtsük el, kérlek. Oké?-szólt bele zaklatottan. Felsóhajtottam,majd kapcsoltam,hogy mit is kért igazából.
-Nem fog menni, hogy is felejthetném el életem legszebb éjszakáját?-És ez valóban így volt. Tökéletes volt,szenvedélyes,vággyal teli és romantikus. Soha senkinél nem érzetem ilyet. Ő különleges volt,minden szempontból. Annyira szerettem volna mindig magam mellett tudni,de féltem,hogy Riley örökre megutál. Nem akartam összetörni,szerettem,de csak,mint egy jó barátot.
-Ne mondj ilyeneket Zayn! Barátnőd van… nem tehetjük ezt! Nem leszek a szeretőd! Szeretem Nate-t, téged is. Te ezt nagyon jól tudod. De kérlek felejtsd el! – mondta zaklatottan.
-Nem mondom el többször, hibát követtünk el az tény! De ha már megtettük hadd maradjon egy szép emlék, és ne kérd azt, hogy felejtsem el. Nem fog menni ugyan úgy, ahogyan téged se tudlak elfelejteni…-Annyira igaznak gondoltam a szavaimat,ezt éreztem ott belül. Nyomott,égetett,szúrt,fájt...Felemésztett a gondolat,hogy azt a bűnös éjszakát elkell felejtenem,amit Vele töltöttem.
-El fogom mondani Riley-nak.Nem akarom, hogy Harry mondja el neki. Joga van tudni!
-Nem teheted. Tönkre tennéd a saját húgodat!-tiltakoztam hevesen. Meg se próbálja,nem engedem.
-El fogom mondani, ha akarod, ha nem. Ha titkolózunk az még jobban tönkre tenné…-mondta,majd bontotta a vonalat.

*

Talán két óra telhetett el,mióta magamba roskadva ülök a lépcsőn és várom,hogy a barátaim érdeklődjenek miként vagyok,de senki nem teszi. Ennyire egy féregnek tartanak?
-Srácok!-ordítottam el magam,mire mindenki megjelent a nappaliban.-Én sajnálom-sóhajtottam.-Nem akartam ezt. Én szeretem őket,Riley-t,mint egy erős és érett felnőtt nőt,akit csak a barátomnak tudok tekinteni,bár a tökéletes alakja,formás segge...
-Elég haver!-szólt közbe Niall,mire bocsánatkérően néztem rájuk.
-Szóval igen,de Nora,ő olyan szép és különleges,egy pillantásával a mennyországba repít. Olyanokat tudok vele megbeszélni,amit csak veletek és ez nagy szó.
-Tudjuk,hogy milyen vagy Zayn,de ez gusztustalan húzás volt a részedről és megérdemelted amit kaptál reggel-jelentette ki nagy bölcsen Louis,mire mindenki bólogatott. Harry kerülte a tekintetem,de amikor felém nézett megszólalt.
-Sajnálom,okés? De azt tudnod kell,hogy ettől még elmondanám a dolgot Riley-nak,csak mázlid van,mert a szerelmed elvállalta. Az előbb hívott és közölte velem,hogy Ő akarja elmondani.-Bólintottam,majd ott hagyva őket felvonultam a szobámba. Lehetséges több nőhöz is érzelmileg kötődni? A válaszom egyszerű,mégis bonyolult:igen.


*Nate*

Ahogy megláttam Norát elmosolyodtam, először csak leakartam fektetni, de kezdem megismerni. Jó csaj, ezt mindenki tudja. Azt hiszem kezdek beleszeretni de ezt még én se tudom igazán. Azt az egyet tudom, hogy zavar ha azzal a popsztárral van. Mert hiába az én csajom akkor is azt a nyálgépet szereti. Én dolgozok azon, hogy ezt megváltoztassam és remélem sikerülni is fog.
-Amúgy haver, kivan szíva Nora nyaka. Ilyen vad vagy? – kérdezte hirtelen Brandon. Ahogy meg hallottam a kérdést megfeszültem. Nem akartam erre a témára gondolni. Mert szarul érintett az, hogy miközben én oda vagyok ezért a csajért Ő mással hempereg aki nem mellesleg a húga pasija. Most jön a kérdés, hogy akkor minek vagyok vele? Egyszerű mert kell nekem! Nora nem olyan, mint a többi csaj. Ha már egyszer meg szereztem nagy nehezen nem fogom hagyni, hogy másé legyen.
-Ha te azt tudnád, hogy mennyire – boxoltam bele a vállába, hogy oldjam a feszültséget. Csengettek és Nora eltűnt mellőlem. Nem törődtem vele, gondoltam csak az ajtót nyitja ki. A buli javába tartott, a foci csapat tagjaival egész végig baromkodtunk. Miközben a normálisabb csajok velünk nevettek. Nora és Farah régebben nem velünk lógtak de örültem, hogy simán beilleszkedtek. Hiszen mindketten a társasunk egyik tagjával jár. Azt ajtó nyitva állt és egy srác állt ott, aztán megláttam a pizzákat a kezében. Nora pedig tanácstalanul nézett körbe. Fogtam magam és odamentem hozzájuk, a srác kezébe nyomtam a pénzt és Norát átölelve indultam el a konyhába.
-Nora, beszéltél azóta vele? – kérdeztem hirtelen. Én se tudom miért, csak érdekelt és kész! Válaszként egy bólintást kaptam. – Miről?
-Az éjszakáról… - suttogta. – Azt akarom, hogy elfelejtse. De ő nem akarja! Annyira mást gondolunk mindenről. Egyáltalán nem értem mit szerethetek benne. Nem is illünk össze.
-Az ellentétek vonzzák egymást! – mondtam neki. Annyira idegesített, hogy ez a gyerek még most se képes le szállni róla. Meg kapta már mit akar még? Hevesen megrázta a fejét ezzel jelezve, hogy nem ért egyet és megcsókolt. Talán el akarta velem felejtetni az egészet? Egy időre biztosan sikerült neki. Kimentünk a többiekhez és hülyéskedtünk. Leültem az egyik fotelba és egy 10-es csajjal dumáltam amikor hirtelen Emma mászott bele az ölembe és szorosan ölelte a nyakamat. Próbáltam lelökni magamról. De nem túlzottan sikerült. Hirtelen Nora rántotta le rólam a csajt és idegesen méregette. Féltékeny rá… Hmm… ez csak jót jelent!
-Te ribanc, ezt te sem gondolhattad komolyan! Komolyan az orrom előtt akarsz rámászni a pasimra? Emma ez még tőled is szánalmas. Tudod, ha egy kicsit változtatnál talán kellenél is valakinek. De a pasiknak nem jönnek be azok a lányok akik könnyen adják magukat. Kevésbé kéne picsának lenned – ordított Nora ahogyan csak bírt.
-Te beszélsz? Vegyél vissza a képedből. Lehet, hogy én is ribanc vagyok, de te is! A saját húgod pasijára pályázol, közben pedig Nate-t fűzött. Undorító vagy! Nem is tudom minek kellesz nekik, egy szánalmas utolsó ribanc vagy – kiabált vissza Emma és ekkor láttam, hogy Norát még jobban feldühítette. Felemelte a kezét és pofon vágta Emmát. Oda kapta a kezét aztán összeszűkült szemekkel nézett rá. Elvette a kezeit az arcáról és minden erejét össze szedve gyomron vágta. Fájhatott neki, mert hirtelen összegörnyedt és láttam, hogy egy könnycsepp bújik meg a szeme sarkában.
-Hagyjátok abba! Emma takarodj! – üvöltöttem rájuk. De nem hallgattak rám, Nora megfogta Emma haját és kihúzta az ajtóig aztán ott kilökte.
-Ti is kértek? – kiabált Emma barátnőjére, annyira meg ijedtek, hogy futva távoztak. Közelebb léptem hozzá és átöleltem.
-Jól vagy? – suttogtam a fülébe mire megrázta a fejét. Felemeltem és felvittem a szobámba. Lefektettem az ágyra és lementem a többiekhez. Még egy ideig ott voltak aztán mindenki lelépett. Felmentem és gyors zuhanyzás után bedőltem Nora mellé az ágyba. Nem értettem semmit már, hiszen mégis csak fontos vagyok neki. Oké ezt eddig tudtam, de akkor is! Ő még nem tudja azt amit én. A rajztanár mondta nekem ma, hogy lesz egy hetes rajzverseny Párizsban. Engem és Norát akarja elküldeni. Az egyik tanársegéd kísérne el minket. Talán egy hét alatt elfelejti azt a csávót annyira, hogy engem jobban szeressen? Majd kiderül. Közelebb bújt hozzám én pedig behunytam a szememet. Nos, mindig elképzeltem volna Norát bunyó közben de kellett volna iszap és jobban élveztem volna ha fürdő ruhában van. Ezekkel a gondolatokkal aludtam el…

4 megjegyzés:

Saníí.* írta...

Uristen.!! :D
amúgy Hali Csajok!:)
Nate érzelmes... de mindenki ilyen srácot képzel el magának nem?:D
imádtam mint mindig ^^
Szeretem Zaynt.. most még jobban.!:D
De Nate is közel áll hozzám :D Most már megértem Norát vagyis inkább Flóra megértelek:)) De akkor is Zayn a best♥
"lesz egy hetes rajzverseny Párizsban. Engem és Norát akarja elküldeni."
Áhh szóóvaal PÁRIZS ^^ :D Mi lesz ott?:D Sztár jön a képbe? :O :D Remélem nem JB vagy valamelyik twilightos xdd :)
"de Nora,ő olyan szép és különleges,egy pillantásával a mennyországba repít. Olyanokat tudok vele megbeszélni,amit csak veletek és ez nagy szó." Ennél a résznél meg állt a szívem és percekig néztem a képernyőt!!! Annyira aranyos és áhh *-* bekönnyeztem :) Zayn♥ Jöjjenek már ÖSSZE! :) De hát nem lesz ilyen könnyű szerintem :)
Saníí*

~Lilly írta...

Halihó:D
Hát mit is mondjak..:)
nem történt semmi:D de nekem ez a kedvenc fejezetem!!:D
Mert végre tudom mit érez Zayn:D Eddig csak találgattunk:D De most..:)
Nate... én akkor se szeretem! Nem akarja elütni egy tehervonat?:D
Vagy valahogy tűnjön már ki a képből!!:D
~Lilly

Gréti írta...

Hello:)
Nos, én bevallom őszintén akkor is ha megköveznek nekem nem tetszett ez a rész... oké jó hogy olvashattam a két fiú szemszögét mert sok minden kiderült...
de az írásotok rendkivüli mint mindig:) De nekem Zayn miatt nem jött be.. mert oké tök édes volt amit Noráról mondott a végén de egy faszkalap volt. Jó a legtöbb pasi ilyen tudjuk:D De akkor is.. úgy beszél a csajokról mint ha tárgyak lennének...
de azért szerettem:)
siessetek.:)
Puszi.

Flóraa. írta...

Sziasztok csajok!:)
Saníí* Nos, Vivi nem egy Nate típusú srácot akarna maga mellé, de én teljes mértékben igen:D Pont ezért is létezik... :)
Mi köszönjük, hogy imádod mint mindig:)Köszönöm, hogy megértesz:D Nehéz döntés igaz? Hiszen Zayn álom pasi... :D De Nate meg hát Ő Nate:P Igen Párizs:D Majd kiderül ;) Megnyugtatlak nem ők lesznek azok:)Igen az a rész az én szívemet is leállította. Nos, nem tudom még, együtt lesznek-e de mindent a maga idejében:)

~Lilly Igen nem történt semmi de itt a lényeg a fiúkon volt:D Kedvenc? Hát köszönjük:) Eddig is lehetett sejteni mit érez a Badfordi Bad Boy;) Nem, ilyen drasztikusan nem írjuk ki:D De majd meglátod mi lesz vele:)

Gréti Nem kövezünk meg ne félj! Minden kritikát szívesen várunk, ha jó, ha rossz.! Zayn... Nos nem mindenki lehet egy édes Rómeó nem de?:D Kellenek az ilyen srácok is, de a végén lévő részből kiderült, hogy Zayn nem is olyan rossz:P Örülök, hogy szeretted:)

Köszönjük lányok a kommenteket!