2012. július 16., hétfő

Múló szerelem-11. fejezet

Sziasztok! Igen nincs meg a 4 komi, de mivel rossz napom van ezért úgy gondoltam örömöt szerzek nektek:)
Jó olvasást. - Flóraa.

Nem mellesleg még nincs itthon,szóval csak reménykedünk benne,hogy addigra haza ér mire nektek fejezet kell,de ez lehetetlen. De Flóra megint meggondolatlan volt-mint mindig-,szóval várnotok kell legalább vasárnapig,mivel a hétvége előtt én nem leszek elérhető-valószínűleg. Szóval én is jó olvasást kívánok. Remélem tetszik.-Vivi




*Farah*

A buli remek volt és vad,de másnap ismét iskolába kellett mennünk. Állítólag fizikából ma dolgozatot írunk,így a reggelem azzal telt,hogy a fejfájásomat korrigáltam a fizika törvényekkel,miközben vártam Alexre. Megígérte,hogy egy órán belül vissza ér-mivel a buli után nálunk kötöttünk ki-és együtt megyünk az iskolába. Kíváncsi lettem volna Nora,hogy érzi magát,de nem tudtam vele törődni,mert a csengő rikácsoló hangja megszólalt. Vigyorogva lépdeltem az ajtóhoz és engedtem be rajta a barátom. Már épp az ajkait vettem volna kezelésbe,mikor arrébb tolt,és belépett mellettem.
-Mi az?-néztem utána nagy szemekkel.
-Valami nem stimmel Nora körül-vágta rá,mikor helyet foglaltunk a bárpultnál. Felsóhajtottam. Nem tudtam elhinni,hogy ezért ilyen rosszkedvű.
-Mi közünk van ehhez?
-Nate a haverom és szeretem tudni a dolgokat. Mellesleg te is tudod,akkor én miért is nem?
-Figyelj Alex én elsősorban a legjobb barátnője vagyok Norának,nem fogok olyanokat elmondani amihez nincs közöd. Ezt Nate és Nora majd elintézik. Hidd el Nate mindent tud a barátnőjéről.
-Ha te mondod-rántotta meg egy kicsit a vállát,majd közelebb húzódott a székkel és ajkait enyémekre helyezve megcsókolt.

*

Az iskolában alig vártam,hogy Norával beszéljek,de Nate mellett ült,így esélyem sem volt. Matek óra közben fejbe dobtam egy papírgalacsinnal-óvodás ötlet,de beválik-,amiben az állt,hogy beszélnünk kell. Ránéztem,hogy tudjam a válaszát,mire bólintott egy aprót.
-Miss. Collins elmondaná önnek mennyi jött ki a szinuszra?-kérdezte tőlem a matek tanárnő.
-Hát ez igazán jó kérdés-vigyorogtam rá,mire ő csak felsóhajtott és megkérdezte Gavint,aki kitűnő választ adott-milyen meglepő!
-Hol jársz?-kérdezte a mellettem ülő Alex,mire felé fordultam.
-Mondjuk otthon az ágyamban,veled...-suttogtam,de az előttem ülő Matt jóízűen felnevetett.
-Ne röhögj már!-ütötte fejbe Alex,de már késő volt.
-Alex,Matt és Farah kifelé a teremből! Igazolatlan óra,sőt ha tehetik a matek dolgozatig be se jöjjenek órára!
-De akkor honnan fogjuk megtudni mikor lesz?-kérdezte Matt angyalian mosolyogva,mire a tanárnő feje még pirosabb lett. Felsóhajtottam,felálltam a székről,majd minden szó nélkül sétáltam fizika terem felé. Kit érdekelt a matek? Sík hülye voltam belőle,sőt az összes tantárgyból hármas voltam,de nem akartam szurkolólány lenni,hogy ötös legyek mindenből,és a szüleim is megelégednek ennyivel.
-Szép volt!-karolta át a vállam Matt,mire felnevettem. Az egész szituáció fergeteges volt,hogy lehettem ekkora hülye,hogy azt a mondatot órán suttogtam el Alexnek? De annyira azért mégsem bánom.
-Hova megyünk most?-kérdezte Alex,amikor mellénk ért.-El a kezekkel a barátnőmtől,öcsi.
-Mikor szoksz már le erről? Nem tűnik fel,hogy egyidősek vagyunk?-rázta a fejét Matt csalódottan.
-Igaza van Szivi.
-Jó bocs,öreg. Na merre?
-Menjünk a fizika terembe,úgy is üres ilyenkor és tanulni akarok.
-Rendben-egyeztek bele. Bólintottam egyet,majd elkezdtek hülyéskedni.

*

Fizika óra előtt pár perce Nora és Nate is megérkezett,de Nora gyorsan átpártolt hozzám,így kihúzva őt a folyosóra,kezdtem bele a kérdezősködésbe.
-Figyelj már Alexnek is feltűnt,hogy furcsa vagy. Jó lenne ha csinálnál magaddal valamit.
-Lefeküdtünk Zaynnel-sóhajtott,mire bennem még a vér is megállt.
-Várj! Hogy mondtad? Biztos csak a hallásom romlott el egy pillanat alatt.
-Nem éppen. Farah én szerelmes vagyok belé,de közben ott van Nate,aki olyan kedves és megértő. Helyes pasi és kedvelem,de egyenlőre nem vagyok belé szerelmes.
-Értem én,de most mit akarsz csinálni?
-Elmondtam Zaynnek,hogy ennyi volt és felejtsük el,de erre Ő jött azzal,hogy soha nem tudná elfelejteni...Jaj,de én sem. Mondani könnyű,de közben minden pillanatban az érintéseit érzem magamon.Mikor Nate hozzámér nem érzek még a nyomába foghatót sem.
-Te tényleg szerelmes vagy Zaynbe. És Riley-val mi van?
-Összevesztünk,de nagyon. A fejemhez vágta,hogy oda adja nekem Zaynt csak mondjam el neki mi van köztünk. Én nagy marha meg oda vágtam,hogy csak bűnbakot keres a szakításra. Rosszabb nővérként nem is viselkedhetnék...-sóhajtott.
-Annyira sajnálom Nora.-Öleltem meg,mire még szorosabban ölelt magához.


*Victoria*

-Harry nincs ma kedved eljönni velem valahova?-kérdeztem az ágyában fetrengve,mire az említett felsóhajtott és megrázta a fejét.-Miért? Amióta itt vagyok csak az ágyban vagy képes rám nézni. Mi a problémád?
-Semmi Victoria,semmi. Most pedig ha megbocsátasz felöltözöm és megyek Riley-ért,mert ma én viszem iskolába.
-Hogy is van ez? Ha ő füttyül te ugrasz?
-Csak a legjobb barátom-sóhajtott,mintha ez a kifogás már időt múlt lenne.
-Őszintén ezt te beveszed? Mert én nem! Mit akarsz te tőlem igazából?
-Semmit,most jobb?-fordult felém idegesen. Megráztam a fejem,mire folytatta.-Egyszerűen utálom,amikor rám telepedik valaki,pedig én nem hívtalak. Csak megakartalak köszönteni,egy jó kis hétvégét eltölteni veled kettesben Los Angelesben,de te idejöttél.
-Hogy? Mi? Még én vagyok a rossz?-kiabáltam el magam zavarodottan. Nagyon elegem volt már ebből. Persze én sem akartam semmit tőle,mert kit érdekel? Mást is ugyanúgy megkapok,csak a szex jó vele. Amúgy meg olyan,mint egy csöpögős kis idióta.
-Nem,csak tegyük tisztába a dolgokat. Úgy volt,hogy szerdán indulsz,szóval én nem marasztallak. És ha lehet nem akarok a címlapokon kikötni. Semmi hangulatom egy újabb ilyen sztorihoz.
-Rendben,de ezt még megkeserülőd-keltem ki az ágyból,majd elé álltam,és meztelen mellkasát kezdtem el simogatni,majd egyre lejjebb haladtam a kezemmel. Ő átölelte a derekam,majd az ágy felé tolt.Már épp ledőltem rá,mikor felkelt rólam.-Most mi van?-kérdeztem hisztérikusan,mire ő megrázta a fejét és egy szó nélkül sétált a fürdőbe.-Most komolyan csak úgy itt hagytál?-kiabáltam utána,de már mindegy volt.-Rendben ha te így...-sóhajtottam,majd tárcsáztam Riley számát.
-Igen? Harry,mi az? Ha nem tudsz értem jönni komolyan megfojtalak,ugyanis Nora nem aludt itthon és bérletem sincs.
-Nem Harry vagyok. Tudnánk ma találkozni?
-Mit akarsz?
-Beszélni veled,elégedj meg ennyivel. Hol és mikor?
-Mi van az utolsó nap is keresztbe akarsz nekem tenni?
-Nagyon úgy néz ki-röhögtem,majd magamra tekertem a lepedőt.-Szóval mikor?
-Ma értem jön Zayn háromra a suliba,ha az úgy jó akkor náluk találkozunk,de sietnem kell haza,mert anyuhoz kell mennem.
-Nyugi nem tart sokáig.
-Jó-sóhajtott.-Viszont nem látásra.
-Kölcsönös-morogtam,majd lenyomtam. Felöltöztem,majd vigyorogva csatlakoztam a lent ülő fiúkhoz.-Hali.
-Szia-köszöntek vissza.-Holnap mész haza?
-Igen,de előtte van egy két dolgom. Zayn ha elmentél Riley-ért,akkor ide hozd vissza,ja és szólj előtte kérlek.
-Mit szeretnél tőle?-kérdezte feszülten Niall,mire megrántottam a vállam.
-Búcsúajándék-vigyorogtam,majd eldőlve a kanapén folytattam a lustálkodást. Jó napnak nézek elébe!

5 megjegyzés:

~Lilly írta...

Lányok!:)
Nos fogalmam sincs mit írjakxd
jó fej Farah:DD
Victoria mi a szart akar Rileytól? bezavar a képbe? Elmondja Nora-Zaynt? De Norával cska nem tenné meg..:|
siessetek.!
~Lilly

*Saníí írta...

Hali Csajok!:)
Igen jobban meg ismerhettük mind két lányt, nos azt hiszem Victoria tényleg szereti Harryt. Nem mutatja ki, sőt magának se vallotta be de így van! Én tudom... Szerintem Rileynak nem Noráékat mondja el, úgy gondolom Harryről akar vele beszélni:) Remélem bejön a tippem!
Farah, hirtelen úgy mond menő lett. De áhh Alexxel jó páros:D Matt bírom!:DD
Várom nagyon*
Saníí*

Névtelen írta...

Sziasztok!
Érdekes lett az biztos, de tetszett:)
Várom a következőt, hogy meg lássuk, hogyan változik a lányok élete:D
Nikki.

Névtelen írta...

Hello
Nem találom a szavakat. Elsősorban elnézést azért mert az előző fejezet nem nyerte el telkesen a tetszésemet. Rettentő zseniális lett ez a.rèsz. Nem.csak a két lányt ismerhetem meg hanem azt hogy mi a véleményük a dolgokról. :) Nos, nekem Nora hihetetlen fejlődésen megy át :) egyre szimpibb... De még mindig Riley a kedvenc pont ezért kattintottam oldalt rá...
Sok-sok puszi nektek csajok!
Gréti

Flóraa. írta...

Sziasztok.!

~Lilly Nos, igen Farah jó fej:) Én mindig is egy különc lánynak képzeltem el, és Vivi jól is ábrázolta az én általam elképzelt Faraht:) Nos, először én se tudtam mit akar Victoria :D De engem beavattak :P Téged nem foglak... :)
Majd kiderül:) De ne félj mindenre fény derül!:D Siettünk, hétvégére várható a friss!:D

*Saníí Victoria... Maga sincs tisztában az érzéseivel, de szerintem mi se -legalábbis én nem- de talán egyszer mindenre fény derül. Ígérem a végére mindent meg fogsz érteni:) Lehet, hogy csak az utolsó fejezetben, de lehet, hogy a következőben:D Ezt mi setudjuk:) Nos, Victoriától minden kitelik... Ahogy Vivi képzeli. De tény, hogy Norának jó barátja és vele csak nem teszi meg, de majd mindent meg tudsz;) Igen Farah hirtelen Alex által fel lett karolva és most minden csaj irigykedik rá, úgy ahogyan Norára is. Hiszen minden suliban vannak menő srácok. Itt Alexxék :D Igen Mattet én is bírom:D Jó fej srác.! :)

Nikki Nagyon örülünk annak, hogy ennyire tetszenek neked az írásaink. Személy szerint nekem hatalmas öröm, hogy ennyire szeretitek ezt a történetet. Hiszen nekünk ez hihetetlen sokat jelent és szerintem Vivi nevében is beszélgettek de ez a kedvenc közös történetünk. Pedig volt már pár..:P Nem sokára meg tudod, hogy miként változik a lányok élete. Hiszen az idő nem áll meg és a lányok élete nem unalmas :D

Gréti Hidd el mi nem haragszunk rád:) Minden építő kritikát elfogadunk. Igen szerintem is zseniális:D De ezt csak is kizárólag Vivinek köszönhetjük! :) Igen sok mindent meg lehetett tudni ebből a fejezetből, hiszen eddig mindenről csak Riley-Nora álláspontját ismerhetjük. Nem mondom azt, hogy mindig más szemszög lesz, de még egy Harry szemszög lesz:) Én meg tervezek egy olyan szemszögöt aki még nem szerepel itt, de Nora életében meghatározó lesz... Hupsz.. eljárt a szám:D Na mindegy:) Igazán örülök, hogy egyre jobban meg kedveled Norát. Őt ilyennek képzeltem el. Minden történetben kell a rossz, de Ő nem az. Későbbiekben olyan dolgokat tudunk meg ami miatt tényleg meg ismerhetjük őt!:)

Köszönjük a komikat csajok!
Flóraa.és Vivi xx