2012. június 9., szombat

Múló szerelem-5.fejezet

Jó olvasást!:)


*Nora*

A kanapén ültem felhúzott térdekkel és az Oroszlán Királyt néztem. Szerettem ezt a mesét. Az egyik kedvencem volt. Zayn a teraszon cigizett és valakivel nagyon hevesen beszélgetett telefonon. Sajnos a mese nem tudod lekötni. Tudtam, hogy nem szabadna itt lennem. Nem helyes, hogy megfutamodtam a problémák elől, de a legrosszabb az egészben, hogy ezt a húgom barátjával tettem. Aki ahelyett, hogy Riley-val lenne az én szívemet ápolgatja.
-Most komolyan eljöttél mesét nézni? – kérdezte Zayn a hátam mögül.
-Valahogy úgy – fordultam hátra hozzá. Barna szemeivel áthatóan fürkészett. Legszívesebben felálltam volna és szorosan a karjaiba bújtam volna. De nem tettem, nem tehettem. Nem lett volna sportszerű.
-Liammel beszéltem – mondta és egy perc alatt elkomorodott. – anyukátokkal minden rendben, de… Valami Nate gyerek felbukkant a kórházban… Balhét csinált, kiabált és téged keresett. Mondták, hogy nem vagy a városban erre pedig feldühödött és azt akarta tudni, hogy hol vagy.
-Ő az a srác – suttogtam.
-Gondoltam. – bólintott zavartan. – Nora tudom, hogy nem lenne szabad de én azt hiszem, hogy… - és nem tudta be fejezni mert a telefonom jelezte, hogy sms-em érkezett.
-Bocsi, folytathatod – motyogtam idegesen. Féltem, hogy mit akart mondani.
-Nem fontos – túrt bele fekete hajába és zavartan a konyhába sétált. Döbbenten néztem utána, aztán inkább megnéztem az üzenetemet. Majdnem leestem a kanapéról. De komolyan! Nos az üzenet kissé meglepő volt. „Sajnálom anyukádat. De elmondanád hol vagy? Beszélni akarok veled! Fontos vagy… azt hiszem! Nate”
Gondolkozás nélkül írtam vissza neki. Muszáj volt. Nem tudom miért csak kellett. Pár perc elmúltával meg is érkezett a válasz. Amire válaszoltam és így tovább…
Zayn közben unottan nézte a tévét és úgy tűnik eléggé kényelmetlenül érezte magát ebben a szituációban.
-Sétálunk egyet? – kérdeztem mosolyogva miközben el raktam a telefonomat.
-Rendben – bólintott. Fel állt felvette a dzsekijét és a cipőét. Én is követtem a példáját és együtt indultunk el, hogy fel fedezzük Poole gyönyörű városát. Annyira csendes és csodálatos volt. Az emberek barátságosak és kedvesek. Sok idős házaspár élt itt, de fiatalok is voltak egy páran. Egy sikítozó tini lány se jött oda hozzánk. De mindegyiken látszott, hogy felismerték Zaynt.
-Ide még elfogok jönni – motyogtam halkan és a vízen úszó kacsákat lestem. Annyira szép volt minden. Beleszerettem a városba.
-Tudtam, hogy te érdemes vagy arra, hogy elhozzalak ide – mondta elgondolkozva és nyomott egy puszit a fejemre. Zavartan lesütöttem a szememet. Fogalmam sem volt róla, hogy mi ütött belém.
Még egy pár óráig sétálhatunk amikor meguntuk és beültünk egy kedves kis vendéglőbe.
-Azt hiszem felhívom Rileyt – motyogtam és fel álltam. Kisétáltam az étterem elé és hívtam a húgomat. Egy csörgés, kettő, három, négy, öt és felvette!
-Szia – mondta zavartan. Olyan fura volt a hangja.
-Mizu? – kérdeztem halkan és ez a kérdés alatt húgom hogy létéről érdeklődtem, de úgy tűnik nem esett le neki.
-Anyával semmi gáz – motyogta.
-Veled mi van? – kérdeztem nyugodtan.
-Öhm… - nyögte halkan. – Harryvel vásárolok. Veletek mi van?
-Semmi, éppen eszünk. De hát azon kívül semmi.
-Ennyi elmentettek enni? – kérdezte tetted elismeréssel.
-Hülye! – nevettem fel. – Sétáltunk most kajálunk, aztán szerintem én alszok ő meg azt csinál amit akar.
-Aha… értem. – éreztem a hangján, hogy nem tetszik neki, hogy eljöttem. Tudtam, basszus!
-Haza menjek? – tettem fel a nyilvánvaló kérdést.
-Nem. Csak ne csinálj hülyeséget kérlek! – mondta és lerakta. Bosszankodva mentem vissza az étterembe és egész végig nem szóltam Zaynhez. Aztán haza felé kaptam egy smst.Természetesen Nate-től. Elmesélte, hogy a srácokkal moziba volt, de valami idióta filmre mentek be és a felénél kijöttek. Ezen jót nevettem. Zayn olyan furcsán nézte és egyre inkább kezdte zavarni ez az egész.
-Miért nézel így? – vettetem neki oda félvállról.
-Azért hoztalak el, hogy azzal a barommal sms-ez? Jóban örülnél te az ő társaságának – fintorgott.
-Bocsánat, hogy élem az életemet. Vagy örökké legyek egyedül? Amúgy is ez bonyolult. De ha már itt tartunk neked Riley mellett kéne lenned. Hiszen a kibaszod kurva életbe is a húgom pasija vagy! – kiabáltam rá idegesen. Hát most ne már, hogy én legyek a hibás.
-Igazad van! Nem veled és a hülye érzéseiddel kéne foglalkoznom, de mégis valami miatt veled akarok lenni – komorodott el és a végére már csak suttogott.
-Mi van? – néztem rá totál bambán.
-Semmi – mondta és ott hagyott. Döbbenten néztem utána, hát ez hülye! A torkomba dobogó szívvel mentem be a fürdőszobába hosszan csorgattam magamra a meleg vizet. Aztán megunva inkább elmentem aludni. Nem tudtam elaludni. Egész végig gondolkoztam. Természetesen Zaynről. Olyan furán viselkedik. Nem tudom megfejteni. Ő még Nate-nél is nagyobb kihívás számomra. Nem tudom, hogy mit akar és mit érez. De abban sem vagyok tisztában, hogy én mit érzek. Ez így szívás! Nem gondolhatok ilyenekre… Nem szabad!
Reggel fáradtan keltem fel, nem volt semmi élet kedvem. Felöltöztem és össze pakoltam a cuccaimat. Remélem minél előbb haza indulunk! Utálom az érzéseimet…
Zayn a konyhában ült és reggelizett. Szó nélkül vettem elő magamnak kaját és ültem le mellé. Egész reggeli alatt nem szóltunk egymáshoz. Kerültük egymás tekintetét. Nos ez így szar volt! De komolyan.
-Nem sokára indulunk, szólhatsz a szívszerelmednek – morogta… Komolyan az eszem meg állt. Zaynt zavarja ha Nate-el beszélek és ez fordítva is így van. Mindenki meg őrült?
-Rendben – mondtam sértetten és kisétáltam a nappaliba. Felhívtam Nate-t és mondtam neki, hogy nem sokára a városban vagyok. Természetesen kapva kapott a lehetőségen és mondta, hogy akkor utána találkozhatnánk is. Rá bólintottam, mi veszteni valóm van? Semmi!
-Indulunk – mondta még mindig hidegen Zayn. Vállat vontam és beültem a kocsiba. Egész úton csendben ültünk egymás mellett. Zayn az útra koncentrált én pedig egy könyvet olvasgattam. Aztán amikor megláttam a táblát, hogy „Üdvözöljük Londonban.” elmosolyodtam. Végre itthon! Zayn a házunk előtt leparkolt ahol ott volt mindenki! A húgom, a fiúk, Scarlett, Farah és… Nate!
-Sziasztok – mondtam kedvesen, Zayn pedig csak biccentett. Nem volt ma jó kedvében. Gyilkos pillantásokkal bombázta Nate-t. Boldogan megölelgettem mindenkit aztán Nate-hez sétáltam. Közelebb hajolt és nyomott egy puszit a számra.
-Kurva – hallottam a hátam mögött Zayn dühös hangját. Aztán hátra fordultam. Bevágta magát a kocsiba és elhajtott. Szuper!
-Ezzel meg mi van? – kérdezte Farah értetlenül. Mire csak tehetetlenül megráztam a fejemet.
-Ha én azt tudnám…


*Riley*

Nem tudtam eldönteni,hogy mit kéne tennem Zaynnel és a Nővéremmel. Jelen pillanatban mind a kettőt feltudtam volna nyársalni a tekintetemmel. Nem értettem Zayn miért lett féltékeny Norára és miért kurvázta le. Ennek csak akkor lenne értelme ha történt volna kettejük között valami. De ez lehetetlen...

Megöleltem Norát,majd be is mentem a házba. Nem kell ekkora felhajtás azért mert az elkóborolt bárányok haza tértek!Leültem a kanapéra és vártam amire minden egyes személy betalál. Harry és Scarlett leült mellém,míg Nora,Farah és a többi srác a nagyobb kanapét támadták be. Az emeletes házban a nappali volt a legnagyobb-amiben minden volt kis túlzással.
-Anyu hogy van?
-Tudnád ha nem mentél volna el!-morgott mellettem Harry,de oldalba böktem.
-Nem változott az állapota-válaszolt Liam. Bólintottunk megerősítés képen,majd felálltam és megragadva Scarlett kezét felmentem az emeletre a szobámba.
-Mi a baj?
-Ugye tudjátok,hogy aki lent ül és a Nővérem,szerelmes?-kérdeztem felháborodva.
-Ez érthető,hiszen Nate-tel jól kijönnek...-kezdi Harry,de leinti barátnőm.
-Te ostoba! Riley arra célzott,hogy szerelmes,de nem Nate-be hanem másba...
-Arra gondoltok,hogy...-kezdte,de megakadt. Sóhajtottam. Leültem az ágyamra,előrehajtottam a fejemet az ölembe és próbáltam nem belegondolni a helyzetbe. Anyukám a kórházban van súlyos sérülésekkel,míg a pasimmal összevesztünk és nem tudjuk,hogy oldjuk meg a problémákat,addig a saját vér szerinti Nővérem szerelmes a pasimba.Nem mellesleg ha meghallom azt a nevet,hogy Victoria Justice rám tör a kellemetlen szorító érzés,ami nálam annyit jelent bármit megtennék csak megvédjem azt az embert akit szeretek.
-Igen arra gondolunk,hogy Nora és Zayn nem csak barátok Észlény!
-Hé!-kiáltott fel. Megráztam a fejem,hihetetlenek.-Pukkancs mi lenne ha megmutatnád,hogy jobb vagy ennél,mint amit hisznek?
-Hogyan?

2 megjegyzés:

Saníí.* írta...

Sziasztok! :)
Hűha... nagyon tetszett!!:) Zayn viselkedése nekem olyan fura.. :O De úgy érzem, hogy neki több esélye van Norával mint Riley-val!!! Szóval szurkolok nekik! :) Nagyon-nagyon jó lenne ha össze jönnének:)
De ahogy ti bonyolítjátok a dolgokat, meg csűritek csavarjátok. Le a kalappal!!!!!!!
Egyébként úgy gondolom, hogy Rileynak is lesz még szerelem az életében. Csak nem Harry? :P
Nos ez az utazás olyan érdekes volt... :O
Nate-t nem szeretem:( Bezavar a képbe, mindig a legrosszabbkor.
Jó tudom, hogy ő ezért van.. na de akkor is!! Ez nem igazság:(
Team Zayn!! :D
Imádtam, siessetek!! :)
Pusz* Saníí.*

Flóraa. írta...

Kedves Saníí! :)
Köszönjük szépen :)
Nos igen, vannak még meglepetések :D
De ha türelmes vagy időben minden ki fog derülni.! :D
Csók-Csók, Flóraa.